Wednesday, December 10, 2008

penantian satu penyeksaan




apa la nak jadi ngan projek aku ni.. ari tu projektor melepas, pastu gang kementerian penerangan (cik anita bebeh) cancel last minute boleh.... aku dah bayar semua pakej.. duit aku tu entah bila boleh dapat, and satu lagi ni kena tunggu copy geran tanah dari tuan tanah untuk MARA tak dapat2 lagi.. ishk ni yang nak tersentap jiwa raga ni... Tak pe la nak buat macammana harta benda orang betul tak? Sabor je lah. Ari ni aku buat projek lain dulu.. hari ni aku nak pi ambik gang hijjaz kat jeti.. pastu bawa mai jawla cafe untuk lawatan.. aku ingat opening nanti suruh diaorang buat show lah.. hahahaha... mesti grand giler.. bos besar ari ni dressing ayu.. pasai gang nasyid nak mai.. kalau siti nurhaliza mai, mau dia pakai baju berkilat2 siap dengan lampu2 sekali..

0 comments: