Thursday, December 4, 2008

Bermula sejarah Lepak@Jawla Cafe

ari ni aku pi beli barang untuk kedai dengan bos besar.... insyaallah 2 3 ari lagi boleh on kut. projektor dah huloq duit tapi tak sampai lagi.. astro pun tak register lagi... banyak kerja lagi nampaknya. ari ni aku jalan pi kuah cari barang, nampak kengkawan banyak duk bawa arab. azhar pun pi tour jugak.. guest aku mr abu ibrahim dari mana ntah ler. dah 3 bulan tak bawa arab ni. jelous tu aku tengok, income mesti berlambak punya..rezeki diaorang. korang mesti nak tau maksud JAWLA.. jawla tu dalam bahasa omputeh dipanggil tour, bahasa melayu plak orang panggil jalan2 or ronda2. aku kan buat kerja tu dulu dan masih buat lagi cuma tak kesempatan jer. Jadi bila aku nak register nama company, aku buh macam2 nama tapi Jawla adalah yang terakhir. punya banyak nama, Jawla tu jugak yang lekat. gitu ler ceritanya ngan JAWLA ENTERPRISE.
So nantikanlah soft opening cafe Lepak@Jawla Cafe....... 

3 comments:

chef din said...

Hai kawan, aku dah tak sabar tunggu opening Jawla Cafe tu. Harapan aku moga cepat2lah jadi kenyataan.
Hai kwn2 sekelian.... mailah ramai2 jayakan projek ini.

Meela said...

Hello Anuar, congratulations on your venture. When would it be opened???

anuar jawla said...

maybe on the end of february... may Allah bless me...